Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  RSS -  + Fav

» Comics - Page 176 - April 2nd, 2010, 5:18 pm

     Average Rating: 5.00      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
Yassa, April 2nd, 2010, 5:18 pm ( Reply )


OMG
END OF CHAPTER 9
can't believe where I'm standing right now xD
thanks for everything ^.^!




Advertisement, December 14th, 2017, 4:38 pm ( Reply )





User Comments:
10kitty10, April 2nd, 2010, 5:20 pm ( Reply )

hehe
Awesome >.< cant wait till chapter 10 :D

*1st comment* T^T so proud of myself


ninja muffin ;w;, April 2nd, 2010, 5:24 pm ( Reply )


awwwwwwwwwwwww!!!

second ish best!!

love pika in this pic ;w;

[edit: thinking it over, does pika hear some other inside pika??

like some internal voice??

hrmmm. . . .*thinks*

8D


Gumibearcanibal, April 2nd, 2010, 5:25 pm ( Reply )


This makes me crave more... AAAGGGGG!!!!

*rolls on the floor*


SamayoSukuichi, April 2nd, 2010, 5:31 pm ( Reply )


:D oh boi~ -excited for next chapter-

o no is this page like an evil pika, whispering all that stuff to our pika? oh myyy~


YAY! (Guest), April 2nd, 2010, 5:36 pm ( Reply )

Wh00T
Yes! finally another update.
Keep up the good work!
just wonderin... do you have a formspring?


Manga-Ka, April 2nd, 2010, 5:36 pm ( Reply )


trevligt trevligt.. TwT'


Blue_Metal, April 2nd, 2010, 5:47 pm ( Reply )


End of chapter 9 already~
*sigh* I'm addicted XD

Hmm, if that's an inner-Pika...
Why does Inner-Pika have black ears, and not "real" Pika-ears like Pika-Pika?


GERUGERU, April 2nd, 2010, 6:08 pm ( Reply )


pikaaazesttt oder selfzest 8D
lol ick' weeß nicht aber yummy <3


EvangelineAtheniaKatherine, April 2nd, 2010, 6:27 pm ( Reply )


wow... i wanna see more!


kat_star01, April 2nd, 2010, 6:36 pm ( Reply )


Oh Snap! The poop is really gonna hit the fan!!


VampLover2012, April 2nd, 2010, 6:40 pm ( Reply )


what pokemon is the other guy on this page?


RyuNoHime, April 2nd, 2010, 6:43 pm ( Reply )


Ohhhshitt
I love this page.
everything right now
So emotionalll ;w;
can't take it gahh /dies


Lexii-chan (Guest), April 2nd, 2010, 7:30 pm ( Reply )


What an awesome chapter!!
I absolutely cant wait for chapter ten! Kawaii <3!!!


Yexis, April 2nd, 2010, 7:33 pm ( Reply )


OMG IT'S NARCISSISM 8DDDDDDDDDDDDDDDD
PIKANARCI FTW. <3
*shot*


AlterEgo, April 2nd, 2010, 7:40 pm ( Reply )


Moreee O_O , I need more...

PS: Don´t do it pika! ToT


MR.Zoet, April 2nd, 2010, 8:01 pm ( Reply )


Is pikachu...
Scizofrenic?


Guest, April 2nd, 2010, 8:02 pm ( Reply )


O.o I need moar! this comic is addicting
(I'm happy that I'm finally not the 999th person to comment)


DamaBaka, April 2nd, 2010, 8:09 pm ( Reply )


Poor Pika! I think he's going insane. Evil Pika's ears looks awesome though. :3


wildwolves195, April 2nd, 2010, 8:33 pm ( Reply )

Hmm....
Dunno if it's relevant, but those ears look like maybe raichu ears? They haven't got marked tips like they would if they were pikachu. Then again, it could be the lighting and such, or simply because he's evil, and I could be overthinking this. XD


otaku_lady, April 2nd, 2010, 8:36 pm ( Reply )

RAICHU!
He's gonna flippin' evolve! XD And then, with his awesome thunder-god powers, he's gonna rape ash! XD

Totally win pages btw. LOOOOVE your style. ^.^


shadowsonicstar, April 2nd, 2010, 8:39 pm ( Reply )


so either
A) Evil-inner-Pika
B) Evolve
C) Eevee (i honestly thought those were eevee ears for a second but not anymore XD)


HelloForTheHumans, April 2nd, 2010, 9:23 pm ( Reply )


*flails arms* I-I-I-I THINK I KNOW THE ANSWER.
Is it an evil inner pika? Like in cartoons when there's the "angle" and the "devil" of people's conscience?

AND NUUU ; 3; DON'T LISTEN TO IMAGINARY EVIL INNER PIKA, PIKA!!!! ;A;


artychick2009, April 2nd, 2010, 9:24 pm ( Reply )


is it Raichu?! <3 the comic as always.


aerospark, April 2nd, 2010, 9:26 pm ( Reply )

I agree with otaku_lady and artychick~
Dude. Raichu has curlier ears, and that person's hair is CURLY-ISH.
HERMMM.
At first I was like "ho shit Persian mind control?" I don't know, I should re-read the stuff you did before the whole "rape" section began. It's been too long, but I'm happy to see the comic up and running again (the, soon, the beginning of a new chapter!! -excited face-)


KyattoWing, April 2nd, 2010, 9:41 pm ( Reply )


OAO I bet this is a side effect of Horny's powers xDD


crystalslashlover, April 2nd, 2010, 9:45 pm ( Reply )


Wh-wha?!?!??! No! Pikachu don't evolve!!!!!!!!!! NOOOO!!


Lin (Guest), April 2nd, 2010, 9:58 pm ( Reply )


Oh man~ Skitzo Pika!! ;3; Don't listen Piak~ Tell Ash you love him~


VixenAnna, April 2nd, 2010, 10:12 pm ( Reply )

NOOOOOOOOOOO!q
Don't listen pika-kuuuun! DX

Also, NOOOOOOOOOO mofo get outta Ash's Pika >:O

SHOOTSHOOTSHOOTSHOOT This is gonna hit the fan XD


sirrex1600, April 2nd, 2010, 10:31 pm ( Reply )

CONGRATS!!!!
On making 6000 fans :)


Misuzuki, April 2nd, 2010, 10:51 pm ( Reply )

> W >
Urhurhurhurhur. Pika. I love you. You are so beast.


babo123, April 2nd, 2010, 11:02 pm ( Reply )


Uwaah, evil pikachu fufufu!!
Congratulations on the 6k fandom!


Siffers, April 2nd, 2010, 11:05 pm ( Reply )


Ohh multiple personalities??


Noelle, April 2nd, 2010, 11:20 pm ( Reply )


is that that moth pokemon? ya'know the ugly version of butterfree? i mean i'm just getting that from the moth like antennae atop its head...>.> cuz ya'know jenny had a moth thing and maybe when the horny pokemon transformed meowth it got all the other rocket pokemon...


sailor-syaoran, April 3rd, 2010, 12:11 am ( Reply )


When i saw the other i thought it was a raichu i was like "OMG your gonna evolve pikachu?! yay/nay


Amante, April 3rd, 2010, 12:36 am ( Reply )


Congrats on 6000 fans! *faints from sheer number*


wo_chi_baozi, April 3rd, 2010, 12:51 am ( Reply )


Omeh garsh, I can't beleef dis ish happnen. OWAHWAHWAHWAH....


darkcatsmith, April 3rd, 2010, 12:53 am ( Reply )


OwO cant wait


aishite imasu., April 3rd, 2010, 1:10 am ( Reply )


Gasp!
An evil Pika!


Rutilus-Penna (Guest), April 3rd, 2010, 3:07 am ( Reply )

oh maiii
Dark pika! :'D
this is awesome and i am THOROUGHLY hooked on this comic! no wonder you have 6k plus fans! i must give you a llama badge on DA!! xD
so is this a dark pika based on his insecurities about his Ash? like all the troubles and denials that he can't cope with as a human (over thinks it)
or issit just a kickass split perosnnaaaa?
either way ILU!! please update soonish! <3


dezye, April 3rd, 2010, 4:20 am ( Reply )


i... need... more...


yay¢¾!!


Nyanko-tan, April 3rd, 2010, 8:38 am ( Reply )


sdfhosadihfisulskdcvuhfgs!!!!!! *babbles in excitement for update* O.o


JunYo, April 3rd, 2010, 9:45 am ( Reply )


yay good job! XD
i hope pika doesn't freak out and begin killing people.
...or rape.
...nah, i wouldn't be sorry if he rapes someone *-* *fangirl mode ON*


BambooDrops__ (Guest), April 3rd, 2010, 10:50 am ( Reply )


...

Oh. My. God. O.O
*Faints because she can´t take all the excitement*


shounenai08, April 3rd, 2010, 12:00 pm ( Reply )

Epiphany!! :-D
Alakazam could be doing something!! (He's a psychic pokemon). Of course it could be that because pokemon aren't used to having these emotions (or maybe shouldn't have them according to the laws of nature) that they all eventually fall prey to the "dark side" of human emotions (i.e. jealousy, rage, contempt, trying to rape Ash, obsession, hate, violence, did i mention trying to rape Ash?) And Psyduck is already showing signs of outright jealousy. It makes you wonder whats going on in their heads that makes them so prone to over-doing human emotions? On a lighter note, love the story, very interesting!! Luvluv this one! (->


Mirazie, April 3rd, 2010, 12:40 pm ( Reply )


O_______________o OMG THIS IS THE PAGE I DIDN'T GET TO SEE WHEN YOU VISITED!!!! O_O ..... a-w-e-s-o-m-e... I'm glad that you start to put some serious story into your comic T_T <3 I really like the turn everything is taking n.n YOU ROCK HONEY!!! <3 *goes off to look at travels QwQ*


kupocchi, April 3rd, 2010, 1:38 pm ( Reply )


Could be Raichu but Ash's Pikachu never evolves. xD


LivingFiction, April 3rd, 2010, 2:31 pm ( Reply )

Woah!
that's not the end of it right?


thunDaClap, April 3rd, 2010, 3:36 pm ( Reply )

huh?
WTF who the hecky is he?!


Darrelkun, April 3rd, 2010, 3:43 pm ( Reply )


I'm thinking that's Horny (both touching him on the last page and talking in his mind).


SafireCharmz, April 3rd, 2010, 3:57 pm ( Reply )

On to the next one!!!
I can't wait til chp 10!! ^__^


toboe059, April 3rd, 2010, 6:32 pm ( Reply )


o.o is it the evil pika inside pika's head?
Can't wait till chap. 10!! ^^


glacie_team, April 3rd, 2010, 6:51 pm ( Reply )

*A*
yasha!!!!
asd!!!!!!!!
*o*
DX
you always let me so bad with this manga! I rly want to read more and more every time you update it
haha ohh
p.s: I`m sei00 form dA
hope you remember me
buye!!


KawaKitsune, April 3rd, 2010, 8:53 pm ( Reply )


*rolls on floor*


faonthenekkid, April 4th, 2010, 5:01 am ( Reply )


must...read...more...


laClair (Guest), April 4th, 2010, 5:47 am ( Reply )


Pika and DarkPika (or InnerPika) YAYKS me wants more.


Reegeta, April 4th, 2010, 5:54 am ( Reply )


UH, very interesting :3
YAY chapter 10 soon..


SapphireSophilia, April 4th, 2010, 10:05 am ( Reply )


oh noes, it's a dark chu!


kuroi_hitsuji, April 4th, 2010, 10:16 am ( Reply )


I think that's another pokemon. I'd say it's Horny but I dont remember Horny having ears. XDDD


XxPrincessxofxPainxX, April 4th, 2010, 10:42 am ( Reply )

eeek!
wow the chapter ended so perfectly! <33 amazing :3 i luvvv it!


Moonlightx41 (Guest), April 4th, 2010, 2:08 pm ( Reply )

O:
INTERESTING 8DD
i wanna read more :C
i don't think it's an inner pika though cause look at its ears
they're all dark O:
like one solid color
LOL
so it's some other pokemon or something D:


Rainbowjoker, April 4th, 2010, 3:53 pm ( Reply )


vkjndfghorhohgo;th ylihty I Cant wait to read the next chapter , the story is getting so good ; u ; . I hope pikachu does not rape ash though , its a wrong thing to do . PIKACHU YOU KNOW BETTER D8


mAdAmeflAflE, April 4th, 2010, 9:28 pm ( Reply )


well that sure escalated fast


rakka981, April 5th, 2010, 2:31 am ( Reply )


oh yeah.


nuttyjigs, April 5th, 2010, 3:32 am ( Reply )


SCREAM
WHEEEEEEEEEEEE
O_o


Hashmir, April 5th, 2010, 12:39 pm ( Reply )


Wait wait, what?! Who is that guy?! O___o?


1firefierce, April 5th, 2010, 1:02 pm ( Reply )

AWWW!!! T^T
I feel like I'm gonna cry... :*(

DON'T DO IT PIKACHU!!! TT^TT


knight (Guest), April 5th, 2010, 10:40 pm ( Reply )

ayy!
btw! huge fan! just not a member! cant wait for more!


larasati_sudjudi, April 6th, 2010, 2:42 am ( Reply )


Wow... Pikachu seems deeper than he seems. And this picture seems to suggest two sides? :( I hope it all works well.


smokedpenguin, April 6th, 2010, 2:53 pm ( Reply )


:0...


MIDOxRI, April 6th, 2010, 3:35 pm ( Reply )

O:
Isn't that a Raichu? Is he going to evolve then lose his memory? XD
Can he even evolve while in his human form???

I love your comics *o*
You are awesome~!


Kaitousblackwings (Guest), April 6th, 2010, 6:47 pm ( Reply )


I'm so confused!!!!! >_______< Need more!!!!


sagtavilia, April 7th, 2010, 12:38 am ( Reply )


BLACK PIKACHUUUUUU!! XD Need more of this XDD


Ayne, April 7th, 2010, 1:04 am ( Reply )


It's Pikachu's evil clone from the first Pokemon movie!!!

Remember how all those Pokemon got cloned, and then they had to fight those evil clones?

Pikachu had one too!!!
Maybe it never got entirely suppressed! :o


XxNekoGirlxX, June 5th, 2010, 11:26 am ( Reply )

;~;
I don't get it D: who's the other pokemon? but I love how the manga is turning out<3 great job :D ur like my role model, and insperation~


OhMyGawed, June 12th, 2010, 8:33 pm ( Reply )

OH MY GOD
THAT OTHER PERSON IS HORNYY!!!!!


Mikseky, August 22nd, 2010, 7:00 pm ( Reply )


IT'S...IT'S SO DRAMATIC!!!!!! *dies*


RadicalEdward2, December 23rd, 2010, 11:03 pm ( Reply )

@_@
omg That text is making me trip balls @.@


Kyoru_chan, March 21st, 2011, 6:16 pm ( Reply )


<doesn't know whether to blush or be scared>


KOHANAISYOURMASTER, December 8th, 2011, 7:54 pm ( Reply )


@Yassa: @.@ NEVER MIND, I TAKE IT BACK!!!! BAD PIKACHU, BAD, YOU DO NOT LISEN TO THE VOICES INSIDE YOUR HEAD!!!!


Post A Comment