Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  RSS -  + Fav

» Comics - Page 78 - November 16th, 2007, 5:47 pm

     Average Rating: 5.00      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
Yassa, November 16th, 2007, 5:48 pm ( Reply )


xD"


edit:
you really dun get why psy kissed pika XD ???
well, some of you already guessed it...

1. NO I didn't draw this, just because I wanted to.. It has a deeper meaning...

2. Psy tries to show pika, how ash felt after he transformed ..the kiss is meant as a "sign" .. just like...to experience something really weird, when you're used to something else..or if a person would interfere in some of your daily actions, and the person just doesn't seem to get it ( just like pika, cuz he's really naive..and psy wants to show him, that his actions are wrong...with the kiss XD )... you know what I'm tryin' to say?! ( OK NOW IM CONFUSED TOO XD )
aghr.. this is hard to explain ~


BUT!!
..
I can't explain why psyduck turned out to be so....SMART ?! well he just is....plz accept :3


( ... sry for my bad english...my grammar sucks D:> )




Advertisement, August 21st, 2018, 6:11 pm ( Reply )





User Comments:
beautifulsin, November 16th, 2007, 5:52 pm ( Reply )


XD ***squeals*** They are soo SEXY!


Kai, November 16th, 2007, 5:52 pm ( Reply )


I'm not sure what just happened


LucidPaint, November 16th, 2007, 5:57 pm ( Reply )


no way PSY! They are in LOVE!!!! love love love love looooooooooooooooooooooooove!


KK wa yume, November 16th, 2007, 6:05 pm ( Reply )


awsome and hot but i don't get what just happen and what Psyduck means ^_^'


shiroh, November 16th, 2007, 6:09 pm ( Reply )


what the heck does he mean???


Kokkoii-Matoku, November 16th, 2007, 6:11 pm ( Reply )

I would really like to know what that was for...
o.o

Ok..i agree with nicarius...that was just abrupt...
......
So confused....
Did you draw that just because you wanted to? o.o?
I mean theres no problem with it im just..so confused....
......
Is it really true that he kissed him to show him..? XD ok. i don't get that at all...i probably never will
Can someone answer my question without being a fangirl about it. this takes some serious thought.
and if your to busy screaming XD im not going to get anything.
Koii is seriously confused....


Makoto Misuharu, November 16th, 2007, 6:19 pm ( Reply )


awwwwwwwwww


Oo_Orange_oO, November 16th, 2007, 6:23 pm ( Reply )


T.T...................

Psyduck is awesome.

Who knew such a stupid pokemon would be so..............

.......... like this? xD

I'm loving it! <3


Superlia, November 16th, 2007, 6:25 pm ( Reply )


Poor Misty xD

As long as Misty and Psy are together, Psy and Pika can kiss...Or Pika and Ash.


emcat166, November 16th, 2007, 6:25 pm ( Reply )


Kokkoii, I think what Psy wanted to get across was 'how would you feel if you were him and your friend kissed you?' and he kissed him to show him how wierd it was. at least that's how i got it...


Minty, November 16th, 2007, 6:29 pm ( Reply )


Ooh! I think I get it!
... No, I didn't look off emcat166 just to get the answer either.. >_> <_<


dna26angel, November 16th, 2007, 6:29 pm ( Reply )


OMG!!! KYAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
XXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDD!!!
SO COOL!!


Tsubaki_Akia, November 16th, 2007, 7:02 pm ( Reply )


I love you Psyduck. Marry me. XD

Waiii, OMG, this is soo cute!! Pika and Psy make such a cute couple *u*


Kokkoii-Matoku, November 16th, 2007, 7:09 pm ( Reply )


Emcat166>>>>

Thanks for shinning that light. i think your right.


kupocchi, November 16th, 2007, 7:11 pm ( Reply )


I get it =O
Psyduck is so clever.


Tag_You're_Pregnant, November 16th, 2007, 7:13 pm ( Reply )


OH! I get it now!

So psyduck is trying to say that friendship can turn into something more through the kiss to give pikachu hope with ash...maybe? I could be wrong.

Either way, That=Hottest kiss EVAH!


TheWhiteWabbit92, November 16th, 2007, 7:13 pm ( Reply )


Plz Psyduck is the smartest Pokemon ever, he just acts all dumb and spazzy so Misty gets all mad at him, which he obviously finds a turn-on.
^_^


Hikari_no_Hime, November 16th, 2007, 7:39 pm ( Reply )


WOW... Psyduck is real smart..

Nice example Psy >3


Kurayami, November 16th, 2007, 7:43 pm ( Reply )


Psy is so smart! X__X Wow, i want him to teach... Psy-Sensei? kissys?


solemnbum, November 16th, 2007, 8:04 pm ( Reply )

O///.\\\o
whoa...that's hott...


gerkinator, November 16th, 2007, 8:05 pm ( Reply )


I think i just dropped nuts XD


saimaisama, November 16th, 2007, 8:20 pm ( Reply )


That's it. You've killed me. *dies*


PopAgenda, November 16th, 2007, 8:21 pm ( Reply )

TRANSLATION ...I think
I think I get it...so Pys is saying to Pikachu "You know how freaked out you are now that I kissed you, since I have never shown any romantic interest? And how you're use to being JUST FRIENDS with me? WELL. Yeah, that's how Ash is feeling you silly goose."

....I think?


kagome77543, November 16th, 2007, 8:22 pm ( Reply )


that there is one of the most hotest things i have ever seen


yaoi_hugs, November 16th, 2007, 8:37 pm ( Reply )


i actualy under stud that just by reading that ^-^ i so smart but I still cant spell. lol


amiko_16, November 16th, 2007, 9:02 pm ( Reply )


lol, no i get it XD


toboe059, November 16th, 2007, 9:03 pm ( Reply )


okay, i think i get it ... Psy is say'n that he and Pika are friends, so to just go out and kiss him and love him, is going to fast and is uncomfortable. and it shows that the two are close friends, and its akward for friends to just express their love like that so fast, without one another being able to understand it all, and what he showed is supposed to be what's happen'n with Pika and Ash. only he's Pika and Pika is Ash in the sittuation. I guess that's right ... and it kind'a explains things easier ... i guess ...
And yeah, i understood when i read the page and the author's comment. just make'n sure!! ^_^


xhahakristinax, November 16th, 2007, 9:34 pm ( Reply )


Heheh I get it.
The kiss between ash and pikachu was much more than it ever would between phy and pika. Their kiss is weird and strange, and their love one maybe awkward, but they have a connection.


LadyNightshade, November 16th, 2007, 9:34 pm ( Reply )


I know why he's smart! Now that he is no longer a pokemon he has no more headaches. Because he has no more headaches he is able to think more clearly.


Guest, November 16th, 2007, 10:06 pm ( Reply )


Pshh, I'm sure Psy enjoyed that. xDD;


Mizuki-chan-san, November 16th, 2007, 10:13 pm ( Reply )


Sexyyy, I love it. XD And I get what you meant about the kiss, so you don't have to worry, at least on my behalf. :3

<333


Sasori-danna, November 16th, 2007, 10:51 pm ( Reply )


THAT IS ONE HOTTTTTT KISS =D
IT'S STEAMING!!!
*fans aways smoke* XD
update soon =D


Saknika, November 17th, 2007, 12:31 am ( Reply )


Awww, that makes psyduck a really good friend. :3 <3


DC_Child, November 17th, 2007, 1:03 am ( Reply )


I'm still confuse *pout*


Line-chan, November 17th, 2007, 1:43 am ( Reply )


I think I get it X3 - but Misty still looks confused XDDDD ... I wanna see how you draw Meowth if he was a bishie ;w;


adexis (Guest), November 17th, 2007, 1:48 am ( Reply )


....Oh, how I envy you, Misty.

*MAYJORE NOZEBLEEDINGS*


XNightingale, November 17th, 2007, 2:11 am ( Reply )

geat idea ^^
i'm actually pretty sure, i understood the meaning in this, from the previous page :3 i think it was a good way of explaining things ^^ oh yeah and... love your comic! :P


Max Kodan, November 17th, 2007, 3:11 am ( Reply )


Hurray for being...like the second guy posting here! >>...Anyway, wow, I actually got all that ^^. Never knew Psy could be so deep...it's like watching a slowpoke/bro/whatever evolve into a slowking and start quoting Shakespeare


Silver_Whirl, November 17th, 2007, 5:39 am ( Reply )


Yassa, you killed me. I understand what the kiss was supposed to show but it was so hot, I dead now...
THE MAGIC DEAD TYPIST!

pika loves ash, ash friend with pika, pika kiss ash AWKWARD! psy friends wit pika, pika friends wit psy, psy kiss pika AWKWARD! Psy show pika how awkward/weird it was for ash! I gets it!


suicidollxp, November 17th, 2007, 9:09 am ( Reply )


just died....x_X


Pisceancrazy, November 17th, 2007, 10:30 am ( Reply )


A.) That was super hawt.
B.) I totally got what you were saying cuz i was confused until you explained. But i get it now ^_^ Psy is showing Pika that his action is wrong cuz it was something outside of the norm for him and Ash so to show this and to help explain Ash reaction Psy did something outta the norm.


Raziel, November 17th, 2007, 11:42 am ( Reply )

*applauds*
*praises and bows* ^w^ Psyduck, Pika,"gotta love them all"! Seriously...well done! Superb...Still one of my all time favorite reading this. Thank you ^^


fangirl_xXx, November 17th, 2007, 12:50 pm ( Reply )


i totally get it dw ^^

n PSYDUCK = SEX xD


mandy_raz, November 17th, 2007, 1:59 pm ( Reply )


lol, weirdly enough that makes sense. but i never knew psyduck was so smart lol, something like this doesn't really seem to be likely to emerge from his mouth... ah, as all said, you drew misty going *wtf* bwahaha


Myra Kineoro, November 17th, 2007, 3:12 pm ( Reply )


Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Psyduck Rocks =D


ItachiPuppyPrincess, November 17th, 2007, 3:52 pm ( Reply )


-brain goes all melty- <3 YAY! GO PSY AND PIKA! -dances- this rocks <3


N15H, November 17th, 2007, 4:01 pm ( Reply )


that does make sense...yesh...and i sorta figured it out with what psy said at the end...and it's always the ones that appear stupid that are the smartest...lol


tsalagibabe, November 17th, 2007, 4:26 pm ( Reply )


aw, yur grammar is totally fine.

of course i accept smart psy!!!he's the best!

but...does this mean psyXpika isnt a go?

OH THE AGONY!


iDemyx, November 17th, 2007, 4:27 pm ( Reply )


I get ittt <333 You draw kisses very nice ~:0


yotsuba13, November 17th, 2007, 4:39 pm ( Reply )


Psyduck really is perspective.


the guest (Guest), November 17th, 2007, 5:34 pm ( Reply )


Haha I love it when people screw with pokemon, well done xD


Nauticah, November 17th, 2007, 5:43 pm ( Reply )


No no no, it makes perfect sense! PSYDUCK WAS ALWAYS SMART, but now he has a larger brain to handle the headaches and now he gets to BE smart!

Tada! Explanation. =3

...god I love this. ^w^ |wiggle|


Mondo-Bongo (Guest), November 17th, 2007, 7:07 pm ( Reply )


He be trying to explain to pikachu why ash got so mad.
Because Ash was used to seeing him as his best friend and all that stuff, suddenly pikachu comes with the 'sex' thing and he freaks out.

It probably would have happened if pikachu was a girl as well


Akune (Guest), November 17th, 2007, 7:10 pm ( Reply )


Yay! I was right! I luv being right cause it doesn't happen that often. Psy was just trying to show Pika how Ash is feeling right now. Good idea.(and hawt too ^-^)


kitsuki, November 17th, 2007, 7:42 pm ( Reply )


:P Excellent way to make the point ^.^ <3


Jakers (Guest), November 17th, 2007, 7:44 pm ( Reply )


Pika kisses Ash and Ash thinks WTF. Psy kisses Pika to show that randomly kissing someone makes them think WTF.....

I WUVS IT !}


Eloweasel (Guest), November 17th, 2007, 8:18 pm ( Reply )


Psyduck is just trying to show Pika how... WEIRD and FREAKY it was for Ash


Halosora, November 17th, 2007, 8:31 pm ( Reply )


OMG! So hot...*dies*


TayTay, November 17th, 2007, 10:29 pm ( Reply )


:0
-falls to ground twitching-
x.x;;


sotosonom, November 17th, 2007, 10:52 pm ( Reply )


I get it he wanted to show Pica what he was doing to Ash..because Pica didnt know what his was doing (I dont blame him with all that TV).


Remember, November 17th, 2007, 11:49 pm ( Reply )


That is too hot. e_e;


Guest, November 17th, 2007, 11:54 pm ( Reply )


Props to Psyduck for using an inventive way of conveying Ash's feelings to Pikachu! XD Now, let's not stop there. I think Pikachu needs more lessons!


desertkitt, November 18th, 2007, 12:09 am ( Reply )


I love the little Misty face blip right in the middle of this hawtness. she knows she likes it, but she just can't admit it (or maybe she's jealous?)

GO PSYDUCK!!! He's really smart, just kinda dumb in the common sense area. Kinda like the difference between quantum physics (smart) and taking candy from stangers (common sense).


gen (Guest), November 18th, 2007, 10:10 am ( Reply )


i thought that psyduck was putting pika in ash's place by kissing him, ash was and confused by being kissed by someone he has always considered a close friend, the same way pika is now. psy knew that pika wouldn't really get it if he didn't 'show' him.


cup CakE, November 18th, 2007, 12:15 pm ( Reply )


woah @__@
I can't believe I never tought of a scenario like that (i mean, boylove between poke-jins) o__o it's so simple (for a yaoi fangirl) but arrrg. you put it so cute and deep and uuhu. I love it. can't wait to the next pages! :O


Gingersnaps, November 18th, 2007, 2:51 pm ( Reply )


1.) I get it! :O
2.) Awesome page.
3.) Psy's the bomb. :' D (XD)


MissThong, November 18th, 2007, 3:50 pm ( Reply )


Shizang! That was a really hot kiss!

Psyduck is so cool!! ...I want one of him.


Ablah (Guest), November 18th, 2007, 7:46 pm ( Reply )


Psyduck and Pika are both hawt! I want them both XDDDDD


Twilight Azure, November 18th, 2007, 9:44 pm ( Reply )


...
*Dies from blood loss*
...
<333333


Reenigrl, November 18th, 2007, 10:45 pm ( Reply )


wow who knew phsyduck was so smart lol.... ! hey why did ya stop? more please ^_^


CITRUS.LOVE, November 19th, 2007, 12:09 am ( Reply )


homg, that's just TOOO SEXY!! <3333333333333333


Niki Lemonade, November 19th, 2007, 4:52 pm ( Reply )


I kinda get it. Psy was showing Pika how Ash must have felt when he transformed (OMG what the hell just happened?!??!)


Kristal Maxwell (Guest), November 20th, 2007, 12:35 am ( Reply )


i think i maybe repeating of what someone said in here but really i could care less i think what your trying to say is that Psyduck is trying to show Pikachu that Ash is used to being friends and Pikachu is getting confused with friends love and relationship love...i dont know this is what i think someone can tell me off and say that i am wrong if they want and try to come up with another explanation


Lupin, November 20th, 2007, 6:58 pm ( Reply )

I get it! XD
I see that Phy just pretty much illustrated to Pika how Ash feels. Forcibly. xD Who knew Phyduck was so cunning??


Silver_Whirl, November 20th, 2007, 9:45 pm ( Reply )


Hey can I have a sample of your blood, and your hair, and some brain tissue, so I can clone you and make your clone into my persoal drawing slave? MWAHAHAHAHAAHHAHA!

Done being crazy now.


KrysYuki, November 21st, 2007, 11:43 am ( Reply )


i get it! :D
psyduck is actually becoming more of a favorite than he used to be ^__^


Sakura Ai, November 21st, 2007, 12:07 pm ( Reply )


OMG! Psyduck is much better in this form!

Sexy-Seme-Psyduck! ^_^ *drools*

Amazingly drawn! The kiss looks so focerd-romantic-cool-sexy!


TehEvilCupid, November 21st, 2007, 5:49 pm ( Reply )


hehe, I get it too~ well, at first I thought he was trying to show Pika that he loves Ash or something but your comment made it a lot clearer ^^ maybe Psy should explain it to Pika that way too? or is Pika just a lot smarter than the readers. hehe.


Tsuroyan-kun, November 23rd, 2007, 9:44 pm ( Reply )

WHOA!!! ^ ^
i would have never suspected teh whole psyxpika thingy but somehow it works..... psy is very smart.... ^ ^


cocbys (Guest), November 24th, 2007, 6:14 am ( Reply )


I AM SO FUC*ING JEALOUS OF YOU >< Your drawings are so pretty T________T

By the way... it's been a while since you haven't uploaded... u_______u


fgirlmaggie, November 25th, 2007, 2:28 am ( Reply )


FIRST of all

F**k. no next.

second of all: faved. even though i
stopped actually paying attention to pokemon when i was 8

third: yeah i was expecting that XD

fourth: Psy is smart, wtf O_o you would never expect that from him lol

and FIFTH! (wow i usually don't have more than one point to a comment lol)
i need an update nao! D:


Hyrea, November 25th, 2007, 2:31 am ( Reply )


8'DDDDDD *WRIGGLES*

Omg I love you so bad


Tatsuki, November 25th, 2007, 3:57 am ( Reply )


If pika can be uke... and ash is pika's uke... then ash is the ukeiest uke on the face of the uke world Oo;


reikon, November 25th, 2007, 12:52 pm ( Reply )


Psyduck is SEX. o___o

But now pikachu should go and molest Ash more. <3<3 8DDD


Oranges_and_Pears, November 25th, 2007, 4:42 pm ( Reply )


I get it! Tehe, fav'd.


Sora-chan562, November 26th, 2007, 4:49 pm ( Reply )


I know what you are talking about!
Classic! Misty in a WTF moment! xD


Hyde_n_Psyc, November 28th, 2007, 8:39 pm ( Reply )


All think is that Misty probably has no idea what the hell is going on. She sees two partially-nekkid pokemon-people suddenly talking in grunts and repetitions of their names, then one hits the other, and suddenly there's a hot scene to watch.

Maybe it's NOT "poor misty".


Baka_Saru_Chan, December 19th, 2007, 11:06 pm ( Reply )


yup...the "omg...wtf..." look *nod nod* :3
I like this page =^w^=


amenochikara, January 26th, 2008, 3:32 pm ( Reply )


Don't worry- I get the kiss =) Psy is trying to show Pika that Ash only perceives him as Pika perceives Psy =) Right?


Pokemon?, February 25th, 2008, 9:34 pm ( Reply )


Oh, don't worry about it. It's always been my belief that Psyduck only ACTS stupid.


inuzrule (Guest), March 1st, 2008, 6:19 pm ( Reply )

I get it!
Psy wants to show Pika that by kissing Ash so abruptly, he scared him off, and that Pika cannot automatically assume that Ash feels the same way as he does.

Psyduck only LOOKS stupid! ;)


Tatsuki, March 10th, 2008, 1:50 pm ( Reply )


Psy = ULTIMATE Seme.


MC Beanz (Guest), August 5th, 2008, 6:06 am ( Reply )


Now all Psy needs to do is throw Pika on the bed and tell him that sex is fun. <3


PACHIbamu, August 7th, 2008, 7:10 pm ( Reply )

PROFESSOR ROWAN SAYS:
HEY. PIKACHU AND PSYDUCK AREN'T IN THE SAME BREEDING GROUP.

D8<


LaRose, November 30th, 2008, 6:09 pm ( Reply )


8DDD

gosh, kissing with TONGUE.

i love it.


Pikasemechufan (Guest), December 3rd, 2008, 4:19 am ( Reply )


Oh my god, this is so amazing... tongue, that's hot. So hot. haha, misty's expression!!! she's scarred for
life.... LOL


kuroi_hitsuji, January 2nd, 2009, 2:38 am ( Reply )


AHAHHAH! way to demonstrate!


Kate09190, February 23rd, 2009, 3:35 am ( Reply )


Oh psyduck, how wise and noble you are. Now get back to forceably kissing pikachu!


Dancing With The Devil, April 12th, 2009, 11:47 am ( Reply )


Again... I think I missed it.


bluetoaster, June 22nd, 2009, 7:27 pm ( Reply )


*nose bleed explosion of doom* Thats sexy in sooo many level :3


Akito Kaiba, July 15th, 2009, 11:36 pm ( Reply )


I always thought psyduck was smart because he got headaches all the time. Like when you think too much...
How cuuute~!
Corrupting Misty... O_O


Beyond Massacre, August 29th, 2009, 10:28 pm ( Reply )


I understand exactly what you mean xD
I love this comic sooo much (second time reading through it all x3 )


lubibul, September 3rd, 2009, 12:42 pm ( Reply )


oh my god oh my god oh my god. Misty is so lucky. XDD

and I know what you mean! ahhh SUCH A HOT PAGE!


looserlucy, September 8th, 2009, 3:02 pm ( Reply )


...i think i made a mess.
-hurries off to clean up-


EmiraBrightleaf, March 18th, 2010, 12:25 am ( Reply )


*wishes with all her heart that she was Misty*


RutilusPenna (Guest), April 10th, 2010, 2:27 pm ( Reply )


i get it :D psy was basically flipping pika's role to how ash felt when pika kissed him. how pika didn't like psy kissing him and it felt weird :D


PerpetualNight, April 12th, 2010, 8:02 pm ( Reply )


i always knew psyduck was smarter than misty gave him credit for <3
it makes sense he was proving that he crossed a line when he kissed pikachu like pikachu did when he kissed ash. it changes the situation from friendship to something more complicated,
surely pikachu understands the concept of boy/girl boy/boy relationship anyway? he needs to be sensitive.
misty is so fucking lucky.....she gets a delicious man and a show!


MeguMiracle, June 17th, 2010, 10:49 am ( Reply )


Psyduck looks like Gakupo from Vocaloid.... XD


renchikolul, June 30th, 2010, 3:33 pm ( Reply )


i understand Psyduck is doing the exact thing pikachu has done. Pikachu likes psy as a friend but gets confused with the sudden kiss( or sign of greater affection for him) . hE PUT pIKACHU IN aSH'S SHOES wow pSYDUCK REALLY SMART!


Guest, February 15th, 2011, 5:00 pm ( Reply )


oh, i c wut happened... psy was just showing pika how ash felt. that ash was very confuzed. alright, I see wuts going on here... hehe


so hot though...
heheh


Nibai, February 20th, 2011, 3:52 pm ( Reply )


I WOULD GIVE ALMOST ANYTHING TO BE WHERE MISTY IS RIGHT NOW


animeprincess, March 31st, 2011, 8:11 pm ( Reply )


I DONT CARE ABOUT DEEPER MEANING I DIED OF HAPPINESS WHEN I SAW THIS!!!! XD


whitesoul0011, August 13th, 2011, 4:11 pm ( Reply )


oh i get it nyaa!!! psy is soooo smat *o*


Zombie Sperm, August 28th, 2011, 1:51 am ( Reply )


4th Panel = <3


Kyoru_chan, November 26th, 2011, 8:48 am ( Reply )


ohmy.... *nosebleed*


BloodyCross13, August 14th, 2012, 8:35 am ( Reply )


um why is he a good kisser just had to ask this


yokogreyword (Guest), July 12th, 2014, 9:05 pm ( Reply )


@Yassa: oh, Psyduck is plenty smart. He IS a psychic pokemon, after all. It's just that it comes and goes.
And then afterwards he has a massive headache.


Post A Comment